tirsdag 24. januar 2012

Well open up your mind and see like me


Open up your plans and damn you're free


Jeg elsker Peru så hardt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er også sykelig dårlig på å blogge og hodet mitt føles ut som en murstein inni en ballong atm. Fant "happyland" ista, men de andre mente vi hadde for dårlig tid, så vi kunne ikke bli. Jeg for min del var så klar for å bruke opp alle pengene mine på noe annet enn mat, så jeg kjøpte meg masse aloe vera isteden - så måtte jeg og Andrea ta taxi alene og det eneste vi klarte å kommunisere med taxisjåføren var "no entiendo????" men vi kom oss fram da, desverre.  Jeg har store planer om å fake min egen død og bli igjen her, livet er alt for godt.

Siden vi kom har jeg blitt så solbrent at det gjør vondt å leve, jeg har spist så mye kylling at jeg snart gror gule fjær og jeg har fått sjelen min renset av en tvilsom indianer som ikke bare hevdet å være "the last inka," men han snakket også norsk. Vi var i fjellene en dag også, jeg hadde så lyst å stjele et esel eller en lama - for å så bare ri min vei, men endte opp med å bli med de andre ned igjen. Det var en sykt langvarig tur, og etterhvert måtte jeg så jævlig tisse at jeg måtte be noen om å formidle dette til sjåføren på spansk. Dette resulterte i at jeg gikk på en utedo som egentlig bare var et skur fult av insekter og et hull i bakken til å gjøre fra seg i. Mens jeg satt der tenkte jeg "ikke få panikk, ikke få panikk" og etterhvert som tiden gikk og jeg aldri ble ferdig med å tisse ble tankene mine mere "ikke løp ut herifra mens du tisser, IKKE løp ut herifra mens du tisser" noe jeg også klarte, men jeg var kjappere ut døra enn jeg var til å dra på meg buksa da. Døde ikke av insektene, heldigvis - og jeg traff hullet i bakken. Heeheheehe.


Jeg er også veldig lite glad i teite barneskoleleker - noe FairMailgjengen er veldig glade i. Jeg prøver å smile å være med, men når det første jeg gjør er å snuble i mine egne bein for å så gå jævlig på trynet mens jeg gnir solbrentheten min i gresset - da er det nok for min del. Jeg hadde mest lyst å rope ut "odio el mundo!!!!" noe jeg har lært betyr "jeg hater verden" - men tok meg i det, ettersom at jeg har skjønt at ikke alle skjønner at jeg bare er fan av store ord, men mener veldig lite av det. (Jeg mener alt - tho det sier jeg jo ikke i fare for at alle tror jeg er manisk depressiv)

Poenget mitt her er vel egentlig bare at Peru er magisk fantastisk, jeg vil aldri hjem - og kjøper du kake her får du nok til å mette et u-land i afrika:):):)


2 kommentarer:

  1. Bildene dine sier alt om hvordan du opplever Peru akkurat nå. Det er så deilig å se! Et fantastisk fornøyelig og herlig blogginnlegg <3

    SvarSlett