fredag 27. januar 2012

27. Jan: Gratulerer med dagen Elmer!


Den 27. hadde vår kjære amigo Elmer bursdag, så kvelden før gikk Andrea, Ivar, Rosa og jeg til butikken, hvor vi fant en stor sjokoladekake som så veldig god ut! Kaken gjemte vi på rommet til Ivar og så tidlig som 6 dagen etter var vi "våkne" for å rekke å synge og spise litt av den gode kaken før vi måtte gå å spise frokost klokken 7. Derfor det utrolige fine klesvalget!



Her står vi klare utenfor rommet til Elmer og gleder oss til å overraske han med en god kake vi også gleder oss til å smake! Det var virkelig kjempe koslig å se hvor glad han ble og stå der med lys og kake var kjempe koselig!

Og kake skulle det jo også bli etter at de en god stund hadde stått å ropt "ta den i ansiktet, ta den i ansiktet" kunne jeg jo ikke la være! Kan vel egentlig ikke si at jeg er lei meg for det heller, har alltid hatt lyst til å gjøre det! Åååh, det var kjempe gøy!!























Tror de har lært å ikke utfordre meg nå!

GRATULERER MED DAGEN ELMER :D

- Maja


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar