tirsdag 31. januar 2012

31. Jan: Blyanter til 12 kroner og noen timer



Her oppe på fjellet i Humacchuco bor vi hos lokale bønder, som en har vi tatt med noen enkle gaver fra Norge vi kan gi som takk. Mange av oss har tatt med norsk sjokolade og andre enkle ting vi kan gi. Jeg også har med en plate melkesjokolade, men har også lyst til å gi litt mer. Så i Caraz fant jeg tilfeldigvis en liten butikk som solgte diverse tegneutstyr, jeg plukket opp et par simple fargeblyanter og en tegneblokk, en tegning blir et greit tillegg til sjokoladen, sant?

Så i dag hadde vi en rolig dag i landsbyen, hvor jeg tenkte jeg godt kunne sette i gang med tegningen, den startet som to simple skisser og kunne egentlig helt fint stoppet der….  Så 9 timer senere:




Helt ærlig er jeg ikke sikker på hva som skjedde, jeg fikk liksom ikke helt stoppet og resultatet ble liksom ikke helt det jeg tenkte å gi vekk her, så jeg har bestemt meg å gi bort denne til FairMail, håper de liker den.

- Espen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar