lørdag 28. januar 2012

28. Jan: Hestesprøyte rett i ræva!


Med min flaks har jeg selvfølgelig fått ørebetennelse, ja.. Ørebetennelse!
Så jeg ble motvillig med til legen fordi Peter mente det var smart og de viste hva jeg burde ta. Jeg kjøpte først noen øredråper, som høres normalt og greit ut, men når jeg kom til legen sa de jeg hadde en infeksjon. Derfor sa de at de kunne gi meg en sprøyte som hjalp med en gang, så dette takket jeg ja til. Så jeg brettet opp armen som man gjør når man tar sprøyter hos legen, men neida. Legen viste meg en stor sprøyte som jeg trodde bare var tull i starten, men han ba meg dra ned buksa. Så ja, jeg kom haltende fra legen med blå og gule piller i lomma. Nå burde jeg virkelig bli frisk! Jeg kjente ikke øret lenger da, for den ekstreme smerten i rompa overtok. Men nå etter en times tid har den hjulpet på øret utrolig nok, enda jeg enda halter. Hvor er det logiske at rompa er kontaktet til øret? Er ikke det jeg lærte på skolen..

Nå er det forresten siste dag før vi drar opp i fjellene og blir der 3-5 dager, alle gir forskjellig informasjon. Så vet ikke helt hva jeg skal tro, må nesten bare vente å se.

Over er forresten noen bilder av hva vi har opplevd de siste fem dagene. Irriterende nok hadde jeg ikke med meg macro objektivet pga visse personer sa jeg sikkert ikke trengte det, men vi hadde en macrobilde dag selvfølgelig. Så har vi sett på ruiner fra år 300, vært og lekt og hatt kosedag og hatt to oppdrag med tenåringene mens vi vender oss til å være høyt oppe (2250 meter over havet). Det er btw utrolig mye fyrverkeri og korpsmusikk her hver dag.
Så dette har vært kos, når vi ser bort ifra all sykdom!

- Andrea

1 kommentar: