mandag 23. januar 2012

Jeg elsker gamle menn









I dag tidlig sto jeg opp for å ta bilda i det fine morgenlyse. Det var ganske tungt å komme seg opp, men når jeg først var ute av døra var det helt nydelig. Stemninga var rolig og avslappet. Turen gikk ned til stranda der det var mye aktivitet. Folk sto med rompa i været for å plukke ett eller annet i sjøen, noen brukte garn og andre brukte båt for å fiske. Det som slo meg var at alle hadde så god tid. De tok liksom livet med ro. På turen tilbake gikk jeg forbi flere gamle menn. De hilste, jeg hilste tilbake før jeg snudde og viste dem kamera mitt. De var vennlige og lot meg ta bilder. Jeg slo til med noen spanske gloser, og da bablet de i vei som om jeg skjønte mer enn hva jeg egentlig gjorde. Hyggelig var de hvertfall. De kysset meg på kinnet før jeg fikk fornøyd videre. Jeg liker de gamle mennene i Huanchaco. 





-Ingvild


1 kommentar:

  1. Så herlig! Høres ut som en flott start på dagen. Gode bilder!

    Hilsen Lise, mamman til Vilde

    SvarSlett