torsdag 2. februar 2012

2. Feb: Monster i Humacchuco

Det er siste dag her i Humacchuco, og et nytt prosjekt havnet plutselig i fanget mitt. På siste FairMail-tur lagde ungdommene en kortfilm for gøy, og de ville gjerne gjøre dette igjen! De har jo så klart fått med seg at jeg har jobbet med film og før jeg viste ordet av det satt jeg med rollene som regissør, manusforfatter, kameramann og redigerings ansvarlig. Men egentlig var dette helt greit for meg, det er snart over 2 år siden sist jeg faktisk lagde noe som helst innen film, så jeg så på dette som utrolig morsomt.



FairMail kom med ideen og jeg fikk et par timer på å jobbe ut et manus og så var det ut for å filme. Historien tar for seg et norsk filmteam som kommer til Peru for å undersøke ryktene som et monster angrep, mer vil jeg ikke si enda, men forvent å se hele resultatet her på bloggen så fort alt er ferdig!

- Espen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar